zondag, juni 19, 2005

Wat een fijne dag...

... en ik heb niets beters te doen dan te bloggen en te surfen hoor ik u al denken? Tja. Eigenlijk, wel: examens verbeteren namelijk. Dus vandaag blijf ik wijselijk uit de verzengende hitte. Want het is echt wel bloedheet he? De schotse formatie Simple Minds nam in 1983 het nummer "White Hot Day" (te vinden op het album 'Sparkle In The Rain') op. Dat lijkt me voor vandaag wel een toepasselijk nummer, niet?

Van Simple Minds gesproken. De heren brengen op 5 september een nieuw album uit dat naar de naam Black & White gaat luisteren. Daarover meer informatie op sparkle.be, de website van de belgische Simple Minds fanclub, waarvan ondergetekende voorzitter en webmaster is.



hm... ik weet niet wat u vindt, maar ik vind dit een ongeloofelijk lelijke hoes. Ik hoop dus dat het hier om een voorlopig ontwerp gaat, want...

Ach.. juist, ik ging me met verbeterwerk bezighouden zeker?

2 opmerkingen:

Jeroen zei

Wat ik me afvraag: hebben leraars medelijden met de arme studenten die in zulke tropische temperaturen moeten studeren? Verbeter je daarom wat milder, of juist niet omdat je slechtgezind bent dat je moet verbeteren met zo'n terrasjesweer?

Markec zei

Wel, Jeroen, wat mijzelf betreft: ik denk wel aan die arme leerlingen hoor, maar.. anderzijds moet ook ik in die verzengende hitte een veelheid aan examens verbeteren, en begin ik mezelf soms ook af te vragen: "waarom heb ik dat examen nu toch ook zo moeilijk/uitgebreid gemaakt, wat doe ik mezelf aan" ;-)

Ik denk dat ik troost vindt in het feit dat we beiden gefopt zijn: leerlingen én leerkrachten. De ene moet in de hitte (proberen te) studeren en de anderen (proberen te) verbeteren ...

Maar goed.. ondertussen zijn de examens voorbij, en op hier en daar een deliberatie en straks proclamatie na.. is het al veel rustiger.. en straks helemaal...