maandag, augustus 06, 2007

Alvast één grote uitdaging voor 2008!

these boots are made for walking

Al lang wilde ik het doen. Maar nooit kwam het ervan. Alleen wou ik nu ook niet doen, en ik dacht niet meteen iemand te vinden die met mij samen de uitdaging aan wou gaan. Jawel, ik héb het af en toe wel eens gevraagd aan vrienden, maar die zagen het zo niet meteen echt zitten. Dus ik dacht... "hmm..."

Tot gisteren. Toen gisteren Marc het mij voorstelde, zei ik nogal snel ja: "Ja, ik ga mee volgende zomer den Dodentocht (!) van Bornem stappen!"

Mannen maken plannen, deel zoveel?
Ja.
Maar: we gaan het doèn ook!

Het oefenen beginnen ....

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Een goede en mooie uitdaging...maar dat is wel een heel harde karwei, hé.
Ik ben benieuwd!

Hildegarde

Marc VC zei

we go for it
wat word the themesong, These Boots are made for walking van Nancy Sinatra, of 500 miles van The Proclaimers, of De Wandelclub van Jasperina De Jong :)

Stijn zei

En waarom dit jaar al niet meedoen en gewoon zien hoe ver je geraakt?
Als ik volgend jaar nog in het land zou zijn, zie ik dat ook wel zitten eigenlijk. Al lopend dan :p

Markec zei

@Hildegarde: Duimen he !! Enne, ge weet ik babbel daar al lange van eh..

@Marc: goh.. een themasong.. ik zal ook nog eens denken.. Misschien NIET "I Walked with a Zombie"? ;-)

@Stijn: als t voor de Marc ook goe is: van mij moogt ge ook mee zenne !

Unknown zei

Hopelijk opteer je wanneer het zover is voor meer geschikt schoeisel dan dit op de foto :-)

Alvast veel succes!

Jeroen zei

Oei, blijkbaar deze post gemist. Amai, serieuze uitdaging! En hoeveel kilometer heb je deze week al getraind?

Mijn broer heeft dit jaar meegedaan, maar wegens ziekte heeft hij er na 16 km de brui moeten aan geven. Dus je moet topfit zijn voordat je eraan begint.

Marc VC zei

We zouden maar eens moeten beginnen trainen he Mark

Markec zei

@florisla: jaja, ander schoeisel, I know.. bedankt voor de tip.. enne, duimen maar ;-)

@Jeroen: getraind: nog niks, maar daar gaan we snel iets aan doen ...

@MarcVC: inderdaad... ik stel voor dat we er eens snel een vergaderingske rond beleggen... vandaag, morgen of zo...

Marc VC zei

Ik kan beide dagen dus zeg maar