dinsdag, november 14, 2006

Markec' 15 minutes of fame

Zondagmorgen (12.11), tussen 10 en 11 had ik de eer geïnterviewed te worden door Radio Lokaal FM in Kapellen (bedient regio Noord-Antwerpen). Ik begaf me, fier als ne gieter, naar de studio in mijn hoedanigheid van voorzitter van de Belgische Simple Minds Fanclub, Sparkle* Through the Years vzw, en er werden mij een aantal vraagjes gesteld over onze toffe fanclub, wat we zoal doen, en natuurlijk de Sparkle* Fanclubdag aanstaande zaterdag, 18 november. Daarop ben jij natuurlijk ook méér dan welkom. Met optreden van GinTime (Pop & Rock, '70's en '80's), opwarming door DJ Moon & DJ Klaustrofobie en spetterende afterparty met DJ Dramatis.

Het interview met ondergetekende wordt in de loop van deze week nog enkele malen (wellicht ingekort) herhaald, maar je kan ook luisteren door op onderstaande links te klikken:
* Deel 1 (1,8 MB, mp3)
* Deel 2 (1,1 MB, mp3)
* Deel 3 (2,0 MB, mp3)
* Deel 4 (1,8 MB, mp3)

Hopelijk heb ik het er wat goed van afgebracht (ja, nu ff vlug vals bescheiden worden, ha!) want de dagen voorafgaand waren gevuld met veel luide muziek - zoals u op deze pagina kon lezen - en weinig slaap...

Veel luisterplezier!

1 opmerking: