maandag, mei 10, 2010

De U2 top twintig...

Radio 1 presenteerde vandaag, naar aanleiding van Bono's vijftigste verjaardag een U2-top 13, gebaseerd op inzendingen van de luisteraars. Ik dacht: 'laat ik ook eens een lijstje maken!'. Het werd een heuse top 20. En dan nog was het moeilijk kiezen, de Ieren hebben echt wel veel mooie liedjes gemaakt. Morgen kan die top 20 er wat anders uitzien, maar de top 3 zal niet zo gauw veranderen denk ik...

1. 11 O’ Clock Tick Tock (Live version 'Under a Blood Red Sky')
2. Acrobat
3. Until The End Of the World
4. A Sort Of Homecoming
5. Where The Streets Have No Name
6. Stay (Faraway, So Close)
7. The Unforgettable Fire
8. Wire
9. Bad
10. Bullet The Blue Sky
11. Stuck In A Moment You Can’t Get Out Of (acoustic)
12. The Ground Beneath Her Feet
13. With Or Without You
14 I will Follow
15. The Electric Co
16. Exit
17. One
18. In God’s Country
19. One Tree Hill
20. Sunday Bloody Sunday

Maar ik kan makkelijk ook 17 andere songs opschrijven, de top 3 zal niet echt meer veranderen denk ik, tenzij de volgorde...
.

Geen opmerkingen: