zondag, mei 04, 2008

Markec' Muxtape

Op 'Voer voor Melomanen', de weblog van kameraad Jeroen, met wie ik onlangs nog het fantastische Wire-concert bezocht in Leuven, botste ik op een voor mij nieuw fenomeen: Muxtape!
Muxtape !
Een soort van online-manier om eigen compilaties te maken en met mekaar te delen. Jeroen verwees er ook al naar, wij wisselden vroeger vaak cassettebandjes uit, om zo elkaars muzikale horizonten te verbreden, bij hem was dat zijn huidige weblognaam: "Voer voor Melomanen", ik koos toen voor "Daddy Never Understood" (wat ik van Deluxx Folk Implosion - aka Lou Barlow - ontleende).

Nu is er dus MUXTAPE. Jeroen stelde reeds zijn eerste muxtape samen, mijn eerste "online cassettebandje" vind je hier. En moeilijk is het niet hoor: je maakt je een account aan, en dan rest je nog een aantal mp3'tjes up te loaden naar de site, en klaar is Kees of Klara...

Laat me gerust weten hoe goed of slecht je m'n keuze vindt.
.

2 opmerkingen:

Marc VC zei

Ik heb er toevallig ook van gehoord vandaag. En ik snap er geen bal van?
Wat is er meer aan dan een lijst die je gewoon typt?

Marc VC zei

ok
nu heb ik dus pas door da je ook daadwerkelijk kan luisteren.
Interressanter al.