dinsdag, juli 07, 2009

Eindelijk! Neil Young Archives Vol.1 !



















Jaren al wachten wij, Neil Youngfans erop. De vaak aangekondigde "Archives". Ik was er dan ook als de kippen bij zodra bekend werd dat ze nu écht op komst waren. Meteen mijn BlueRay-Archivesbox besteld bij Warner, enkele maanden geleden. Ja!

Drie weken geleden kwam dan het bericht van DVS (Abx) dat de zending er was. Het zou de maandag of dinsdag erop me bezorgd worden, zo werd me verzekerd. Dat was begin juni. Maar blijkbaar duurt het voor de Belgische Post DRIE VOLLE WEKEN om een pak van Brussel naar Mechelen te brengen!!! Maar goed, bij thuiskomst vrijdag van een weekje vakantie was er dat berichtje "de post langs mkwamet een pak". Dus ben ik het maandag met een big smile gaan oppikken bij het postpunt en... now it's MINE!

Anyway. Zeer blij met mijn 'doosje', Neil Young Archives vol 1. !!!
Zoveel is duidelijk.... Een prachtige uitgave... en de eerstkomende dagen en weken wordt hier huize Markec duchtig gekeken en geluisterd.

Keep on rocking in the free world, Y'all !
.

Geen opmerkingen: