woensdag, februari 24, 2010

Mechelen Rockt: knappe concertfoto's van Joren

Joren Van Utterbeeck is een jonge Mechelse fotograaf die zich vooral op concertfotografie toespits. In die hoedanigheid is hij ook verbonden met Antwology en Genthology. Voor Mechelen Blogt en soms ook The Markec Files maak ik geregeld en met veel graagte, dankbaar gebruik van zijn knappe concertfoto's. Die concertfoto's vind je ook op Jorens Flickrpagina of op zijn eigen webstek.

Maar je kunt Jorens foto's dus ook nu 'live' gaan bewonderen want vanaf 26 februari stelt Joren zijn concertfoto's ten toon in de cafetaria van het Cultuurcentrum. Onder de sprekende titel: 'Mechelen Rockt'...

Allen daarheen !
.

1 opmerking:

jorenvanutterbeeck.be zei

Maar natuurlijk ben ik niet de enige die hier verdiensten aan heeft.

Ik moet zeker ook het Cultuurcentrum Mechelen en haar medewerkers heel hard bedanken voor de kans die ze mij gegeven hebben.

En natuurlijk alle mensen die mij steunen (ouders, familie, lief, vrienden, Mechelenblogt, Genthology...).

Voor de geïnteresseerden: Op jorenvanutterbeeck.be vindt u een selectie van mijn (foto)grafisch werk.

Bedankt!