dinsdag, juli 28, 2009

Taormina.ME !



















Sinds vanavond terug van een veel te kort verblijf in het o zo mooie Taormina (Sicilië), het bezoekje was gebonden aan de interessante 'fanpackagedeal' om Simple Minds te zien optreden in het Teatro Antico di Taormina, gekoppeld aan de beste plaatsen, verblijf in viersterrenhotel en een aftershow. Het was allemaal tof en ik kon even kort kennismaken met Taormina. Maar: té kort. Ik ga zéker terug naar deze mooie plaats!


"It's alright.
It's alright.
Let me go high.
Let me go high.

Let me go high,
Into a different world.
Let me go high,
Into a different world"

Uit: "Different World (Taormina.Me)" van Simple Minds (Back & White 050505, 2005).

Bekijk alle foto's van mijn Taorminatrip in de set op mijn flickrpagina. Je zul dan snel begrijpen dat ik terug wil!

Lees zeker ook het concertverslagje ("Taorminatised: A New Gold Dream in Sicily') van maandag 27 juli, een magische avond...
.
.

Geen opmerkingen: